DEMAM FROZEN LAGI....DEVILS CHOC CAKE

Hmmm..dari awal lagi masa mula2 dapat resepi kek ni saya memang kurang berkenan dengan namanya tu. Ada ke patut depa buh nama DEVILS kat kek??? Tapi biasalah mat saleh yg buh nama ni, maksudnya tu kek ni memang menggiler kalau dapat makan..dahlah kek tu moist..kaya dengan rasa chocolate, dilapisi pulak dengan krim keju yang aduhaiii...malas nak cerita panjang2 sebab diri sendiri yang asyik telan air liur.

Ok2 back to the track! Saya ni selalu je masuk simpang jalan-jalan makan angin tau...ehehehe paham ke idak??? tak paham takpe...

Kek ni customer FB jugak yang tempah, nama dia Farina. Saya pun tak dapat bertemu muka dengan dia sebab biasanya urusa penghantaran husband yang selesaikan sebab saya ni manyak keje lain kat rumah. So memang kene minta tulun dia uruskan. Tu pasal ramai customer saya memang tak dapat juma face to face, mostly bersembang..deal guna whatsapp je. Jadi Farina asalnya nak sambut awal tahun tapi mungkin ada clash dengan program lain, Farina tunda pada minggu ke-2. Saya ok je as long as saya tak ke mana-mana. Inilah hasilnya ELSA dan OLAF sebab kata Farina tak kisah gambar tu macam mana asalkan ada OLAF. Wahhhh si Olaf pulak kali ni yang mendominasi CARTA. Slelaunya cusomer saya request, janji ada ELSA dgn ANNA. Nasib baik masa saya pergi beli gambar ni, ada 3 design..yg satu ni je lah yg ada si Olaf tu berposing dengan elsa...aduhhh lega sungguh!! Farina order kek chocolate moist yang dilapisi krim keju..sedap tau u olsss..hehehe. Tak caya??? Cer orderr.....

Ha..tu kan OLaf??? Besarrr Olaf terselit kat tepi tu...

Kita tabur2 dengan 100 thousands

Sambutan TRIO..Farah, Nain dan Aiman...saya rasa Farah kot yg request Frozen ni.

Comments

Popular Posts