Devils Chocolate Cake

Salam semuaa....lalalala

Amboi..amboi..amboi...heppi sokmo yerk. Minggu ni saya memang sangat-sangat sibuk meladeni tempahan kek. Di samping kesibukan di opis rasmi, saya curi-curi masa juga menyibukkan diri di opis tak rasmi saya. Hajat di hati nak gi tgk futsal yg dianjurkan khas oleh company pun tergendala. Bukan nye apa, last minute order!! Itulah..kalau hujung minggu saya mmg susah nak 'melepaskan' diri dari opis tak rasmi saya tu. Sebab time tulah nak cari ilham, nak buat itu, nak kemas ini, nak susun yang nu, nak bebelek yang ni...hmmm apa-apalah..



Jadi ni saya nak sharekan beberapa pics kek yang sempat saya buat..mudah-mudahan si polan yang order puas hati dengan rasanya...



Ini adalah repeat order dari Haliza...hmm yang order cupcake LIVERPOOL hari tu! Katanya nak kek chocolate moist...so saya pun buatkan lah kek ni. Instead of ganache semata, saya cover dan layerkan dengan cream cheese. So ada sket lain la dari kek chocolate yang slalu kita makan tu. Cuma yang sedihnya...isk..isk..saya terlupa nak bagi pisau kek..sian Liza. Seb baik katanye ada xtra kat ofis. Aduhaiii....sorry ye...

Comments

Popular Posts