Kek Wedding Ayu yang ayu....

Yeszaaaa.....ni entry tentang kek wedding ex student saya Fitriayu. Kebetulan umah kami setaman jadi memang super senanglah saya nak hantar kek ni. Ni pun ekceli dah lama tersimpan dalam memori henpon, sebab selalu dok haplod kat FB je kan. Ni baru nak start sapu2 sawang kat blog ni..warming up balik.

Kenduri Ayu tak silap dalam bulan Mac haritu. Ayu nak kek setingkat tapi saya beri 2 tingkat within bajet yg Ayu dah reservedkan. Yelah ni memang kelebihan kami homebakers ni sebab boleh tailormade dengan kehendak pelanggan. Selagi kami mampu dengan costing zaman sekarang ni..kita cubalah tailoredkan dengan bajet customer. Kalau kat kedai yg femes emes tu hadooo??? Haa memang tak dapeklah nak nolongnya..

So saya butakan kek chocolate moist dengan topping buttercream. And sebab i ex student saya kan, saya just tambahkan lagi cuppies2 keliling kek tu bagi tak nampak kosong..kosong..koson.. (lirik najwa latip). Kiranya tu saya bagi je dan tak termasuk pakej..temanya biru pink. Saya memang bua very light blue supaya nampak cam sweet sweet gitewwwww. (sweet ke???) Mestilah suweett bagi saya..hahahahaha

Kek Wedding Biru Pink
Apa2 leh contact kami di:

FB : zazbakery sweetouch
Instagram : zazbakery sweetouch
Whatsapp : 012 2959655
Email : zazbakery@gmail.com

Comments

Popular Posts