PAKEJ PERKAHWINAN

Salam akhir tahun semua...

Tak lama lagi cuti sekolah akan bermula...cikgu cikgi mesti seronok giler sbb dapat bercuti. Tapi bagi kamai-kami yang kerja pejabat ni cuma mampu telan ayaq liuq je laaaa tgk org bercuti sakan. Apapun, yang penting tahap kesesakan confirm akan berkurang. Boley aaaa pagi-pagi saya keluar lewat sikit pegi opis terchenta tu.

Ooo yea, bila kita cerita tentang cuti apa yang terlintas dalam fikiran?? Balik kampung? Hmm...bangun lambat? Yeay...tepat sekali....KENDURI KAWIN!!! So..untuk menyokong dan support pada mereka-mereka yang akan mendirikan masjid ni, kami di Zas Bakery ada membuat offer PAKEJ KEK PERKAHWINAN dengan harga serendah RM100 je dek...Hmm mana nak carik tu dek nonnn...siap ada additional lagi tau. Bagi bakal pengantin, mak pengantin, kakak pengantin waima adik tiri cucu angkat pengantin pun boleyyy kalau nak tempah. Lawat-lawatlah dan jenguk-jenguklah kat blog yang serba sederhana nih.

Zas Bakery sentiasa cuba untuk memberi servis yang terbaik kepada anda dengan harga yang berpatutan...kalo gambar tak berapa nak clear, klik jek pada picture untuk besarkan size. Oklah dek non....jangan luper yerr...jenguk-jenguk PAKEJ KEK KAHWIN MURAH kami....da..di...du..


Comments

Popular Posts