Thursday, January 15, 2015

WALNUT BUTTERSCOTCH MELELEH....

Aduhhhh ini memang salah satu kek peberet saya ..hmmm sabitlah kembang setaman tak kecut-kecut kalau dah hari-hari colek krim kek kan??? Ishhh alasan je tu, ramai je bakers yg selim melim dan cun melecun kat Malaysia ni. Saya je yang terlebih zat dan terhidu banyak sangat aroma ni.Hehehe...

Kek ni ditempah oleh Aishah, saya pun cuma mengenali melalui FB sahaja. Tak sempat bertemu muka dengan pemilik nama ni sebab Aishah masa ni nun jauh di negara matahari terbit nun. Aishah orderkan kek ini khusus untuk suami yang tersayang..alololo..sweetnya. Kata Aishah, kek ni untuk kejutan hari lahir suami terchenta..almaklumlah si isteri jauh beribu batu jadi tak dapat nak menyambut bersama. Apapun kalau tak silap saya, Aishah balik Kke Malaysia sehari dua lepas saya deliverkan kek tu sebab dah habis program attachment kat sana. Eiii seronoknya, dahlah dapat gi Jepun..balik2 mesti dapat kezutan dari suami pulak....

Moga2 mereka berdua berpuas hati dengan kek ni ...


Amboiiii melelh butterscotch tu, nyumsssss

Siap ada flag lagi..hanya mereka yg tahu apakah ZAUJ tu???
Setiap lapisan kek ni ada taburan walnut dan juga sos butterscotch. Yang membuatkan kek ni sedap, kami gunakan fresh cream...so tak muak bila makan. And kurang manis...

0 comments:

Post a Comment

BORANG KELAS

Name:
Email Address:
No Telefon
Kelas yang diminati
Tarikh
Bilangan Peserta 1
2
3
4
5
lebih dari 5
Pertanyaan / Cadangan

Get your own free form like this one.