KEK FROZEN LAGIIIII-SNOW CHEESE CAKE

Bagi customer yang nak reply yang cepat boleh terus whatsapp saya di 0122959655. Number satu lagi tu number husband (just in case tak dapat contct saya, dah divert ke number tu)..


Snow cheese cake dengan raspberry sebab stoberi takde stock. Pelik sungguh, saya gi Sogo takde stock, saya gi Jusco pun takde stock. Apa kebun stoberi ke samun agaknya...

Jadi saya kene ganti jugak dengan buah apa yg ada...hmmm minta maaf lah ye mama husna. Kalau stoberi tanam belakang umah senang juga nak memetiknya (macam buah cermai). Apakan daya, kene tunggu buah turun dari gunung..takpun yg diimport naik kargo. Kek husna ni saya menngunakan Snow cheese cake yg fofular tuuu...

Comel kan husna???Nanti dah besar cantik cam elsa




Ini kek Neopolitan dengan tema frozen. Saya x boleh deko2 sangat kek ni sebab menggunakan fresh cream. Sempoi je kek frozen ni...

Comments

Popular Posts