BROWNIES SUPER SEDAP

BROWNIES SUPER SEDAP..sapa cakap?? Saya yg cakap..uhuhuhukkk..batuk saya. Tak sangka perasantan sungguh laaaa. Tapi bukan saya sorang yg cakap macam tu, ramai customer yg pernah beli akan repeat order.

Cuma saya nak ingatkan, brownies saya jenis BAKED. So teksturnya agak sedikit kering berbanding kukus. Jangkahayat yg lebih lama berbanding kukus asalkan simpan dalam fridge. Thawed dulu dalam 15 minit sebelum dimakan, in shaa allah tekstur tetap kenyal dan padat.

Ada 4 jenis BROWNIES:

1. Chocolate Cheese Brownies (premium)
    Lapisan brownies coklat dan di marblekan dengan krim keju dan chocolate chip.

2. Oh Oreo (premium)
    Brownies dengan filling oreo.

3. Double Chocolate (premium)
    Lapisan coklat yang mempunyai topping coklat ganache.

4. Chewy Fudgy Brownies (normal)
    Lapisan brownies dengan topping cashew nut, cheddar dan chocolate chip.

SIZE:
10 X 10 (25pcs / 50 pcs)

HARGA:
PREMIUM = RM45
NORMAL = RM40







Brownies boleh buat goodie..or letak di Candy Buffet table. Memang tak rugi mencuba tau...kalau nak order whatsapp kami ye 012 2959655.

Comments

Popular Posts