Friday, September 5, 2014

KEK TUNANG INTAN DAN SAFIUDDIN


Selamat bertunang Intan!!

Sempena MERDEKA baru2 ni ramai juga yang ambil kesempatan untuk melangsungkan perkahwinan, tak kurang juga yang mengabil detik bersejarah negara ni untuk mengikat tali pertunangan. Alhamdulillah, kami doakan yang baik2 saja untuk semua pengantin dan bakal2 pengantin. Yang tunang tu jangan tunggu lama2 banyak dugaannye..ececeh. Bak lagu Sweet Charity tu...


Apabila engkau berjumpa
Dengan seorang dara
Yang banyak memberi harapan
Dengan sepenuh jiwa
Jangan biarkan ia menunggu
Janganlah sampai ia berlalu


Jangan fikir lama-lama
Nanti lama-lama
Dia diambil orang


Sesal dan kesal engkau nantinya
Bila bungamu dirayu orang
Ke mana engkau akan mencari
Bila sang bunga melangkah pergi


Kerna tunggu lama-lama
Nanti lama-lama
Dia diambil orang


Apabila engkau berjumpa
Dengan seorang dara
Yang terlalu banyak meminta
Tiada menimbang rasa
Jangan dimanja atau dipandang
Walaupun hanya sebelah mata


Jangan tunggu lama-lama
Nanti lama-lama
Dia makin menyiksa

Opss...menyanyilak kita yer. Bukan apa teringat zaman2 bertunang dulu. Rasa lama benoo nak nunggu tarikh kawin sbb letih dok nyiapkan macam2. Walhal bila sampai masa, kejap je pun majlisnya. Hehh..preparation yg lebih ye tak?? Tapi zaman kawin dulu tak reti pulak buat kek. cerr time tu dah pandai haruss kek kami 7 tingkat buat sendiri je. Apo nak dikato..kami potong pulut kuning sajooo.Punn sodapppp

Oklah jom layannn






WASSAP 012 2959655
EMEL zazbakery@gmail.com
FB zazbakery sweetouch





0 comments:

Post a Comment

BORANG KELAS

Name:
Email Address:
No Telefon
Kelas yang diminati
Tarikh
Bilangan Peserta 1
2
3
4
5
lebih dari 5
Pertanyaan / Cadangan

Get your own free form like this one.