Wednesday, May 30, 2012

Selamat Bertunang Isyaaa



Ini kek tunang ex jiran kat sebelah tempat duduk saya dulu..Hmm macam-macam cerita di sebalik penempahan kek ni. Bila diingat lucu pun ada, adoii. Nak menghantar kek ke empunye diri pun satu cabaran jugak tuh. Kebetulan (byk pulak terjadi kebetulan pada hari kejadian...) saya mmg sedang sibuk dengan Ekspo Hari Sejuta Belia di Putrajaya, pastu memang saya berkejar-kejar nak deliver itu ini. Apapun semoga Isya berbahagia dengan cik abg yang dah jadi tunangan tu yerk..



Kawan opis saya kompelin katanye napa guna gambar pakai t-shirt. Hello...xpelah pakai t-shirt, untung juga pakai baju..hihiihhi..







0 comments:

Post a Comment

BORANG KELAS

Name:
Email Address:
No Telefon
Kelas yang diminati
Tarikh
Bilangan Peserta 1
2
3
4
5
lebih dari 5
Pertanyaan / Cadangan

Get your own free form like this one.