Macaron Lollipop!!!

Salam....

Macaron lollipop yang comeyyy.....macaron ini ditempah oleh Puan Zainab dari Kuang...Usahanita pusat asuhan kanak-kanak..a.k.a tadika lerrr. Puan Zainab order cupcake juga tapi untuk majlis yang berasingan so nnt later-later saya update pulak hal ehwal cupcake Zai ni ye. Zai collect macaron ni hari Khamis lepas, minta maaf sbb saya baru jek sempat nak upload gambar-gambarnye.


Macaron ni ada macam-macam flavour intinye. Untuk shell saya cuma guna vanilla/mint/bluberry flavour sahaja buat masa ni. Jadi kalau yang nak perasa coklat ke, tea tree ke, apa2 ke saya mmg x buat.Biasanya kalau order untuk banyak2 lebih dari 100pcs, saya leh bagi special price yang tak dapat kat mana-mama pun (echewahhh!!!). Kalau berminat, senang2 jenguk kami di facebook ZAZBAKERY SWEETOUCH...daaa

Comments

Popular Posts