morning..

Assalamualaikum dan selamat pagi...

Wahh!!! Teruja dengan diri sendiri kerana pagi-pagi lagi ada masa nak mengadap gedung maya saya ni. Takpe, tak banyak sangat kerja yang perlu dibuat memandangkan semalam dah sapu sikit sawang-sawang yang berjuntai kat bucu-bucu bumbung tu, foundation kat lantai pun dah kurang tebalnye..kihkihkih. Begitulah saya ibaratkan gedung maya saya ni, kalaulah ia benar-benar gedung secara fizikal, maka kalau dah ditinggalkan sebulan tak berjenguk alamatnye.....(sendiri mau ingat okeyyy)
Jadi dengan daya kepantasan dan kecekapan yang ada (huiyoohh) saya cuba mengedit seberapa banyak gambar yang ada dalam koleksi...so mana yang sempat tu saya kongsikan di sini. Ada lagi beberapa gambar yang belum sempat saya makeup, maklumlah saya guna servis online je. Kalau network slow maka secara otomatik saya pun akan slow jugak mengikut rentak internet tu..hihihihi. So apalagi???? Layannnnnzzz ajelah....






Comments

Popular Posts