Sepotong cheese cake untuk tea time

Assalamulaikum semua,

Lama jugak saya meninggalkan blog ini sepi tanpa apa-apa postage. Line network saya tak berapa okey so saya agak malas sikit nak update. Mana tidaknye, sempat la bancuh secawan kopi sementara nak tunggu page loading. Itu yang membantutkan niat suci murni saya tu..hehehe


Kalau bancuh secawan kopi dan buat minum petang dengan sepotog cheese cake gini memang syiokkk habis...bagi penggemar cheese la kan. Bluberry cheese cake ialah my favaurite. Saya suka yang homemade sebab saya boleh adjust ikut citarasa saya sendiri. Kalau beli di kedai tu sometimes terlebih masam etc, dan saya pun kurang yakin dengan cara mereka handling.

Kalau ada yang berminat nak order bolehlah emel saya, area sg buloh leh hantar foc jek. Yang ni baked cheese cake tau bukan chilled!! But if ada yang sukerrr makan yang chilled, bisa diatur buk...no hal! Oklah till now, and assalamualaikum

Comments

Popular Posts