Macaron and Macaron lagi


Fooh....fooh....fooh.....

Angkat tangan...tegakkan badan, luruskan kaki dan....eiiiyaaaahhhh (mengeliat la tu..hehehe). Adesss....minggu lepas minggu macaron. Berdedai-dedai macaron yang saya tepekkan. Hmm..just to share, kalau buat macaron ni saya memang kena ngadap sorang-sorang. Bukan kedekut ilmu tapi saya nak feeling lebih supaya macaron yang saya piping tu naik dengan sempurna.Huhuhuhu..

Apapun tima kasih banyak pada mereka yang sabar menanti saya meng'fulfillkan' order mereka tu. Almaklumlah, saya ni berjuang bersama macaron cuma pada hujung minggu jadi agak terhad juga permintaan yang dapat saya penuhi. Ampun dan maaf dari saya. Kadang-kadang bila ada yang sms/emel saya terpaksa explain dulu condition ni, sebab tak mau customer ternanti-nanti. Saya faham sangatlah kalau ime teringin tu tetiba x dapat apa yang diidamkan, cam rasa nak terjun lombong je kan..hahaha. So, begitulah seadanya senario yang cuba saya gambarkan..




Jadik, saya sharelah beberapa pic macaron yang dapat saya snap di hari kejadian. Takde maknanya saya nak snap bebanyak sebab kang tak siap pulak keje-keje menempek dan mempacking incik macaron nih.


gambar atas ni spesial untuk door gift...


ni pun utk doorgift..reben belum buh lagi

Comments

Popular Posts