GIVEAWAY UNTUK PENGUNJUNG KE-2000

Salam semua...

Saya mengambil sedikit kesempatan untuk posting entry tentang giveaway yang saya anjurkan tempohari...wahh sejal ia disiarayakan...hit makin bertambah dan agak laju dari biasa. Ini baik juga untuk promosi dan dek kerana sambutan yang agak menggalakkan ini maka insyallah saya akan adakan lagi giveaway yang lain-lain. Hmm tak terfikir lagi untuk figure yang ke berapa ribu...ehehehe. stay tune ya!!!

Anyway, sebagai permulaan dan setelah berhempas pulas memikirkan apakah yang sesuai untuk diberi kepada pemenang..saya rasa saya dah ada jawapannya. Pengunjung ke-2000 akan mendapat sekotak fancy cookies!!!Yeayy!!! (Kalau free keanalh sorak kuat2 ye tak???)hehehe..cumayang menjadi almasalahnya sekarang...ada 2 orang yang claim pengunjung ke-2000 but both saya belum terima emel pengesahan..soo saya tunggu screenshot anda tau...apapun terima kasih kerana menyokong kami...

nilah lebih kurang rupa bentuk fancy cookies itu (bukan imej sebenar).

gambar ihsan dari sweetopia.net

Comments

Popular Posts