Thursday, April 7, 2011

BANANA CHOCOLATE MOUSSE CAKE

Salam manis dan salam kembali..

Aduhaii..hari ni memang penat sungguh rasanya. Pagi-pagi dah berpeluh jalan kaki nek komuter, dah tu ketapi dok asyik benti memanjang. Hishh..terpaksa la saya jalan laju macam lipa kudung nak ngejar punch card!! kalau hari-hari ni macam ni boleh hilang lemak yang bertapa kat perut ni agaknye (takde maknanya sebab bila dah penat, makan pun tak hingat!!!). Sampai ofis kira efisien sungguh la keje saya..macam-macam saya berjaya siapkan.Hahaha..selalu tak macam tu.

Pukul 12 lebih, saya dengan ofismate dok mengangkut sikit barang nak hantar ke Kepong. Hmmm dah tersangkut lama pulak kat sana. Hajat hati nak pegi sekejap aje, pastu nak ke tempat lain pulak. Sudah...buat perming plak!!!Almaklum, perming haritu dah habis lentiknye..kena lah topup yang baru. At last, pukul 5 lebih jugak baru bertolak balik. Hujan lebat pulak kat kawasan rumah saya..kena hujan lagi! Tu lah ni rasa-rasa macam nak demam je (saje cari alasan x mau datang ofis..heheh).

Di pendekkan cerita, jemputan seorang kenalan malam ini terpaksa saya batalkan atas sebab-sebab yang tak dapat dielakkan. Skrg ni saya memang hari-hari kena memantau progress wisma kesayangan saya tu. Tadi depa dah pasang cermin dan pintu, dan cat semua bahagian dalam. Hmm sejuuuk hati saya tengok. Mana taknye, saya dah cakap apa jadi pun, saya nak pindahkan mesin2 tu semua lusa!!! Tak kira...kena bagi setel jugak...hehehe..ganas tak????

So bagi mengubat hati yang ala-ala berbunga tak berapa kembang ni...jom kita enjoy tengok satu lagi kek kontinental ZAS BAKERY. Ini kek memang mengancam woo...nama dia BANANA CHOCOLATE MOUSSE CAKE. Jangan tengok aje...order!!! Baru tau rasa dia yang mengancam lagi terancam tu..tapi yang kat bawah ni malas nak deko sebab nak NGAP..yang sebenarnya idak la rupa gini. Comey lagi 'janguk' gitu..



0 comments:

Post a Comment

BORANG KELAS

Name:
Email Address:
No Telefon
Kelas yang diminati
Tarikh
Bilangan Peserta 1
2
3
4
5
lebih dari 5
Pertanyaan / Cadangan

Get your own free form like this one.