Saturday, September 18, 2010

Salam semua and selamat hari raya to you ols

Dah berbulan rasanya ZAZ tak berblogging kat sini. Bukan tak nak update tapi ZAZ sangat sibuk dengan projek kuih raya. Alhamdulillah tahun pertama mencuba sebagai pengeluar biskut raya hasilnya agak memberangsangkan. I'allah tahun depan dan tahun2 seterusnya ZAZ akan meneruskan lagi usaha murni ZAZ ni dengan jayanya. Idola ZAZ ramai tauke2 kuih raya yang jadi jutawan bermusim. Impian ZAZ pun nak jadi mcm diaorg sebab ZAZ dah letih makan gaji, letih kena marah walau bukan silap kita, letih juga nak ikut kehendak yang kadang2 bertentangan dengan pendapat kita. Atas sebab itulah ZAZ mengorak langkah...biar slow tapi steady...


Doa ZAZ mudah-mudahan dalam masa 2-3 tahun lagi kehidupan ZAZ akan berubah..rutin harian ZAZ juga akan berubah. Sekarang agenda ZAZ ialah projek cari tapak kedai. Hopefully dalam masa terdekat ZAZ dapatlah jumpa lokasi yang sesuai untuk bertatih dalam dunia perniagaan.....kawa-kawan kat luar sana tolong doakan untuk ZAZ ye...Jadi lately mungkin ZAZ akan sibuk dengan projek2 di luar sana di samping tugas hakiki ZAZ di tempat kerja tu. Yelah selagi tak antar surat resign takleh la goyang kaki makan gaji buta..tak berkat gitu!! Oklah ni jek entry ZAZ untuk kali ni..jumpa lagi lain kali..tata...

0 comments:

Post a Comment

BORANG KELAS

Name:
Email Address:
No Telefon
Kelas yang diminati
Tarikh
Bilangan Peserta 1
2
3
4
5
lebih dari 5
Pertanyaan / Cadangan

Get your own free form like this one.